tisdag, april 29, 2008

Valborg i Lund

Biljetterna är fixade så nu är det bara på med värsta partyhumöret för här ska det festas loss rejält!
Idag hade vi "premiär" för våra teatrar. Jag och min basgrupp gjorde en nymodern version av "Snövit och de sju dvärgarna". Det blev succé såklart!
Valborg imorgon och det skall firas! :) redan på förmiddagen tar jag tåget till mormor och morfar för att lämna lite övernattningsgrejer. Sedan drar jag till Lund för att möta Ann, Pem, Joakim, Peter m.f. Tillsammans ska vi grilla god mat, se på bål, käka goda efterrätter och kvällen avslutas med en Het utgång på Slagthuset!! Kan det bli bättre? :P
Jag (och Ann) övernattar hemma hos min mormor och morfar.
Sedan kommer första maj. Då fyller mormor år, och vem är då inte först på plats om inte Moi!

Inga kommentarer: