onsdag, april 09, 2008

Så blev det Äntligen gjort!

Garderoben (-erna) är som ny!
Jag hade redan i förväg bestämt mig för att jag inte skulle rensa någonting, bara ordna, då rensning inte behövdes... Så fel jag hade. Just nu står det en hel kass fylld med kläder, så att det t.o.m. svämmar över, på mitt golv. Mina nya plagg fick äntligen värdiga platser och en hel del hängdes in i min andra garderob (jo, jag har två stycken. Placerade i två vitt skilda rum... men man överlever).
Under tiden som jag höll på och bära ut alla kläder för att lägga på sängen så kom jag underfund med att jag ska skaffa en större låda (låg sådan) till alla mina diverse "flytta-hemifrån-prylar" att ha under min säng. Då kommer jag på köpet att få två hyllor till fritt (!) vilket jag insett att jag behöver. För tillfället klarar jag mig... men det var med nöd och näppe. Bra blev det dock. Nä förresten. Det blev Sjukt Obeskrivligt Bra!!
Jag längtar redan till våren/sommaren då de tunnare plaggen åker fram (eller de är ju iofs redan framme men... ja) och jag äntligen kan få börja vraka och välja riktigt mycket i min nyordnade garderob.
Ibland (eller för det mesta) så är Jag bara bäst! Så enkelt är det.

Inga kommentarer: