söndag, april 20, 2008

Träning och plugg

Klockan tickar - tick tick, tick...
Om en timme sticker jag till bussen. Det är söndag och därmed träning som gäller för min del.
Samtidigt känner jag att jag har ont om tid. Imorgon har jag Litt. sem. och jag vet inte rikigt hur jag känner inför det för tillfället. Det enda jag kan göra just nu är att försöka erinra mig så mycket som möjligt - och Mata, mata, mata!
*Suck* Jag vill bara få det överstökat, klara mig riktigt bra och sedan belöna mig själv. För det är en sak jag lovat mig - belöning är bra! (även då det kommer ur ens egen plånbok) ;)
Hmm... annars inget spec. Skolan rullar på och snart är det Valborg och 1 maj. Allting spikat och klart för båda dagarna. Jag menar, Nån måtta får det väl ändå vara! :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.