söndag, april 13, 2008

Say I dooo...

Jag vill...
Det är tragiskt... jag hade idag tänkt jobba en hel del med Litt. sem., men nej.
Något av det mest nedstämmande som finns är när man helt plötsligt upptäcker att "ojsan, vi skulle visst göra det Hääär tills imorgon". *suck* Så nu har jag bara 4 olika texter att gå igenom, helst ska jag ha läst ut en bok på engelska (jag närmar mig faktiskt) men det värsta av allt... hur blir det med Litt. sem.? Jag MÅSTE sätta igång på allvar med det - NU!
Har varit iväg och dansat idag och det gick riktigt bra för en gångs skull. Uppvisningen närmar sig och vi får väl se hur det blir. Kände mig även sådär extra givmild idag så köpte hem lite efterrätt till familjen som vi ska avnjuta senare ikväll -Chokladpudding och vispgrädde! *MUMS* Är inte det nyttigt efter att man tränat lite ;)
Nä, böckerna/texterna gapar tomma här nu så jag får väl helt enkelt sätta igång och arbeta mig igenom dessa... Jag har en lång natt framför mig.


Inga kommentarer: