söndag, april 06, 2008

Träning

Känner mig lite låst och sådär... men på ett Bra sätt! Eller...?
Äntligen har man varit och tränat igen , efter tre veckors uppehåll - det märks faktiskt lite men ändå var det inte lika farligt den här gången som det brukar vara. Vad kan denna ork bero på? ;P
Rent impulsivt så tyckte jag från första början att den dansen vi övar in nu var lite halvtråkig. Detta berodde nog dock främst på att dansen som jag dansade förra året liknade denna kopiöst mycket... det blir som om att man matar "samma saker" en gång till. Men ju mer jag sätter mig in i "CellBlockTango" desto bättre känns den (om bara alla kunde ge lika mycket, men vad ska man förvänta sig?). Men nästa termin får vi hoppas på något annorlunda - något mer i stil med George Michaels "Killer" kanske?
Back to homework, maybe? Det är inte det att det är direkt jobbigt, men de finns där och dem måste göras, förr eller senare... så varför inte förr? Jag tror (eller vet med mig) att jag mest hakar upp mig över det kommande Litteraturseminariet. Det är egentligen bara till att sätta igång och studera intensivt... men har jag ork till det? Inte som det ser ut nu... en dag i sänder... en dag...

Inga kommentarer: