söndag, april 27, 2008

En riktigt "utehelg"

Helgen blev ganska "full" änå ;)
Gårdagen var typ galen. Under dagen uträttades inget särskilt. Jag satt ute i solskenet och läste lite ur min bok... sedan kom kvällen. Partykläderna sattes på och jag begav mig till stan för en liten utekväll. Den blev dock inte så liten :P
De TRE S:en = Först Shakespeare, sedan Stinsen och slutligen blev det Steakhouse! Jag, Emily, YooYoo, Anders, Martin och Katte hade hur trevligt som helst. Jag kom hem vid 03-tiden. Lagom trött och somnade också bums.
Idag gick man dock upp tidigt. Körde mamma och pappa till båten och därefter var det dans som gällde för min del.
Jag har faktiskt hunnit med att göra Bild-läxan också :) Är lagom stolt nu *haha* och ska därför dra mig bort mot min sköna säng!

Inga kommentarer: