söndag, januari 06, 2008

En kul lista för er som inte gör något annat vettigt

Vilken svordom använder du mest? J*vla !
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ingen just nu...

Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma fixar ;P
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en ny garderob
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
Kan du vissla? nej
Vem var den senaste som ringde dig? hmm... till mig... det måste ha varit Elin
Tittade du på tecknat när du var liten?
jag tittar på tecknat fortfarande!
När flög du senast?
oj! jag bussar mest, men kanske för 2 år sedan
Pratar du några andra språk? engelska (franska har jag läst men pratar ogärna)

Har du gråtit offentligt?
finns det någon som Inte har det?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nej, tack

Vad har du med dig in på bion?
något att dricka, lite godis och kanske snacks också ;)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
hmm... hade inget
Vilken är din favorit drink? har ingen...
Gillar du din boendesituation?
japp, jag bor hemma och trivs bra med det
Är dina dagar fullbokade och stressiga? njäe, det skulle jag väl inte vilja påstå

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? inte trubbel, nä!
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20 år!!!!! :) och det snart...
Tror du på liv på andra planeter? eftersom vi inte utforskat alla så,varför inte? VI finns ju!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Min ensak

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det löser sig, det gör det alltid
Tycker du om att krama folk? Jag ääälskar att kramas!! :)
Äger du en digitalkamera? japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
haha! Ingen vad jag vet
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
JA!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, kött är gott
Hur äter du ett äpple?
tvättar det, biter och tuggar
Är du mörkrädd? Ja, om jag är själv

Förrätt eller efterrätt? Efterrätt! Mums!
Tre saker du alltid har med dig? Min iPod, plånboken och mobilen

Inga kommentarer: