torsdag, januari 31, 2008

Ny säng - nytt rum

Jag och pappa har fixat mitt rum idag :)
Dem som känner mig vet att jag ääälskar att pyssla. Med småsaker. Eller stora. Det är något av det bästa som finns - och något av en mani kanske. (Tja, jag har ju skrivit om det tidigare).
Nu står det nästan helt klart. Det enda som saknas nu är ett nytt överkast (vilket jag troligtvis får imorgon) samt lite nya kuddar och en ny filt att "dekorera" med :)
Skönt med omöblering också. Det kan faktiskt behövas lite emellanåt. Bara det att det tar sådan tid och kräver att ganska så stort jobb (för min far!) , men nu är det finfint. Stilrent, nytt och fräscht... och man kan fortfarande känna den där doften av nytt trä... den sprider sig långsamt i rummet :)
Snart ska jag ta och krypa ner i min nya säng, med nya lakan och nytt örngott och påslakan.
Älska!

Inga kommentarer: