torsdag, januari 24, 2008

Ny kategori startas upp

Jag fick igår en alldeles storslagen idé om mitt "nästkommande projekt". Visst ska jag fortsätta att skriva "Dagens heta ämne"-inlägg, förhoppningsvis lite oftare än det blivit den senaste tiden. Dock kommer det numera även att finnas ytterligare en ny kategori - och den är för alla er mer eller mindre filmintresserade personer där ute.
Kategorin "Film" kommer att så smått fyllas med mini-recensioner inkl. betyg av de filmer som jag nyligen sett (oavsett om de är alldeles nya eller 50 år gamla).
Jag kom igår på mig själv med att jag faktiskt är en liten filmfantast. Är det något jag gör i princip varje kväll så är det att se en film innan jag går och lägger mig. Jag älskar film. Det är en underbar avkoppling och samtidigt ett otroligt nöje! Jag hoppas därför att ni som läser min blogg kan dra nytta av mina mini-recensioner och kanske få till en härlig filmkväll ni med.
Kommer tyvärr göra er skräckfilmsfantaster (och kanske även er sience-fictionfantaster) lite besvikna, då dessa kategorier är av den typen som jag nästan aldrig ser. Åtminstone inte så länge som jag sover ensam i min säng ;) Vem vet... det kanske kommer med tiden?
hoppas ni ser fram emot min nya kategori och att ni håller er uppdaterade. Även vad gäller mina andra kategorier :)

Inga kommentarer: