fredag, januari 04, 2008

Lär känna mig!

JAG VET !! Jag HAR Inget Liv... *haha*
Jo, det har jag faktiskt men kände bara att jag var tvungen att lägga ut en lista ;)
Förlåt mig
(Mest använda "ordet" i en MSN-konversation... haha) !
Hur tidigt stiger du upp? Beror på om jag ska till skolan eller ej. Tidigast 04.15 Senast 11:00
Vilka vet mest om dig? Mina närmsta vänner antar jag
Gillar du att slåss? Inte nödvändigtvis
Vad ska du göra ikväll? Ta det lugnt, käka en massa chips och kolla på nåt bra tv-program
Har du utländska föräldrar? Nej, ingen som jag är medveten om iaf
Var har du ont? Ingenstans för tillfället
Är du bra på att måla? Jag är bra på att kladda :)
Vem kramade du senast? Jag kommer inte ihåg, men jag tror att det var en gammal bekant
Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Not for the moment, no
Vad längtar du till? Min 20-årsdag
Vad heter dina husdjur? Dem som bor i min säng eller? ;)
Favoritgodis? ALLT! Men jag klarar mig inte utan lakrits
Morgon- eller nattmänniska? Bådeoch faktiskt Men jag har dåligt morgonhumör
Sparare eller slösare? Ekonomisk
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet
Är du kittlig? Ja
Rädd för insekter? Nja, rädd är jag väl inte jag tycker inte om dem
Anser du att du är stark? Självklart ;)
Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick Mat på kvällen :)
Det sista du sa högt? Vad gjorde jag igår?
Vad har du druckit idag? Pucko
Vad var det senaste du åt? En tallrik med youghurt och müsli
Vad var det senaste du köpte? En påse med smaskigt innehåll ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå, men ytterdörren är inte Min egentligen
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jadå!
Sover du tungt? Ja
Drömmer du mycket? Varje natt och jag kommer för det mesta ihåg det också
Vilket ämne är roligast i skolan? Just nu inget. Startar snart på ny kula
Trivs du med ditt jobb? Vilket jobb? Jag studerar till lärare.
Favoritklädsel? Myspys
Vad ser du om du tittar åt höger? Vardagsrumsmattan, en fåtölj och en växt
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Sommarplaner: Så långt har jag inte kommit ännu. Hoppas på ett jobb först och främst.
Hur många kuddar sover du med: 3 stycken
Spelar du nåt instrument: Både piano och gitarr
Snarkar du? NO!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna stoppa tid ?
Vad vill du jobba som? Eftersom jag utbildar mig till lärare så får jag väl säga det - lärare
Stökigt eller välstädat? Pedantiskt välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, jag är rädd för höjder
Gillar du att sjunga? Sjunga är det jag lever för! Jag älskar det!
Vad gör du om du får hicka? Behöver inte göra något... pappa skrämmer mig ;)

Inga kommentarer: