tisdag, januari 08, 2008

Tillbaka

Nu gäller det!
Var i Kristianstad idag... var ett tag sen senast. Men det mesta tycktes se likadant ut :)
Dags för återlämning av tentorna. Länge hade jag grubblat över mitt resultat och var bara insnöad på en enda sak... Poängen! Bra el. dåligt? Mindre press eller mer press? Tankarna var många. Fick pappret i handen och vägrade vända på det innan jag fått reda på G respektive VG-gränserna. Vände på pappret och bara stirrade. Det var som om Allt i min kropp för en sekund bara ... försvann. Full Pott!! Hur i hela... ?
Ja, så var det visst. Och jag kan ännu inte riktigt fatta det :) Jag är superduperglad... men samtidigt ... ännu mer press! Ett sista krav finns för att jag ska lyckas helt!
Ett litet krav...
Ett krav som plötsligt blev Sååå mycket större än det redan var.
Men jag är glad :)

Inga kommentarer: