måndag, januari 28, 2008

Farmor fyllde 80 år!

Helgen kändes fullspäckad! Men jag vet inte egentligen om den faktiskt var det ;)
Fredagen spenderade jag som bekant framför tv:n. Jag hann se typ 3-4 filmer och någon serie. *haha* Snacka om att inte ha något liv, direkt!
Hur som helst så klev jag upp ur sängen ganska så tidigt på lördagsmorgonen för att göra mig iordning inför dagen. Min farmor fyllde hela 80 år! (Och ni som är snabba på huvudräkning kan ju nu inse att vi, jag och farmor, faktiskt fyller 100 år ihop!) Middag/eftermiddag firades i Danmark, först på Skotterup (en krog) och sedan hann vi också införskaffa lite nödproviant, d.v.s. alkohol, innan vi tog oss hem till vår lilla villa. Kvällen spenderades på restaurang Tegel i Rydebäck. Jag har aldrig varit där förr, och det trots att ägarna till stället är goda vänner till familjen. Men, aja... man kan inte hinna med allting på en gång ;) Men GOTT!! Det var det!
Gårdagen kändes kort. Jag steg upp vid halv elva, käkade frukost, satte på mig träningskläderna, stack till dansen, hem och tog ett bad... och det var typ det. Sedan var klockan helt plötsligt 23:45
Kanske dags att sova då, eller? Jag menar om man ska upp klockan 04:15 nästa morgon (idag).
Dagen har varit ganska så seg. Men jag har det bästa att se fram emot. Imorgon händer det. Undrar om det inte är en av de viktigaste dagarna i ens liv att fira. För MIG är det det i alla fall.
JAG FYLLER 20 ÅR IMORGON!! Me like, me like.

Inga kommentarer: