söndag, januari 20, 2008

Varför jag inte Bloggat:

Är fullt medveten om att jag inte skrivit på ett bra tag... anledningen... Internet har strulat!Så nu vet ni det, folks'.
I fredags avslutades första kursen och imorgon väntar en ny. Det enda som stör mig är klassbytet... men det ska nog gå hur bra som helst. Eller rättare sagt, det är upp till dem att fixa det. Punkt slut.
Fredags kväll tillbringades hemma hos Ingela. Vi käkade Tapas och spelade Rappakalja ;P Riktigt trevligt. Vid 22:30 tiden körde dock jag, Ann och Pem till Lund för att spendera ett par timmar på Grand. Jag cyklade ensam hem i regnet och blåsten.
Igår kom mormor och morfar på besök. Vi åt gott, kollade lite handboll, spelade kort (jag utklassade dem alla) samt Så det kan låta. Somnade sent.
Dagen till ära... ja, vad ska man säga. Jag har inte gjort ett smack! Eftersom den nya kursen startar imorgon så finns det inte så mycket att göra - ännu. Efter tisdag blir det väl värre med det ;) Hur som helst så ska jag ikväll bara ta det lugnt, kolla på någon bra film, käka onyttigt och bara ladda inför morgondagen. Man ska ju trots allt upp 04:20

2 kommentarer:

Céline sa...

Ja, jag har märkt det! är internet ok nu då?
Vi får snart ta den där fikan som jag ska bjuda dig på!

WickieVickan sa...

Jadå, än så länge så har inget kraschat ;P Nu har jag kollat in ALLA roliga lappar och skyltar *haha* Jodå, en fika får vi bestämma... jag dyker till 98% procent upp på MSN :) //