fredag, januari 04, 2008

Sitter framför brasan nu och värmer mig lite.
Det blev ändå inte att jag pallade skriva en massa.... dock har jag kollat upp en hel del bra saker som jag kan använda mig av, så egentligen borde det nu bara vara att få allt på print. Men det är ju iofs också där det svåra börjar. Att uttrycka sig så bra som möjligt ... det är inte alltid det lättaste.
Jag får väl "passa på" och tillägna detta lilla inlägg till Céline den stackaren som råkat ut för ryggskott - fattades bara. Tydligen uppskattar hon numera att jag skriver flera inlägg om dagen istället för typ 4 i veckan. Och jag kan faktiskt hålla med om att det ÄR lite roligare...
Snart dags att köpa busskort också! Visst ja! Busskort ....! Det måste jag ju göra på måndag. Suck! Eller så tar jag det imorgon istället när jag ändå är inne i stan ;)
För övrigt... Skumtomtar ÄR goda.

1 kommentar:

Céline sa...

stackars mig!!
jävla busskort.......jag blir rasande bara ja tänker på det