lördag, januari 05, 2008

TIO olika sätt att undvika pluggandet:
1) Det är så svinkallt på rummet att man måste sätta sig framför brasan i vardagsrummet för att värma sig.
2) Man kom på att det tydligen var lördag vilket innebär att dagens lördagsgodis måste införskaffas.
3) MSN kallar hjälplöst på en.
4) Var det inte dags att städa rummet?
5) Jag "behöver" nog lite frisk luft.
6) Just det. Det var ju idag den där filmen kom som jag måste se trots att jag sett den 18 ggr. förut.
7) Det var länge sedan man klinkade lite på keyboarden.
8) Skulle jag inte ut ikväll? Isåfall måste jag göra vid mig minst 3 timmar Innan jag ska gå.
9) Jag skulle kunna läsa läxan på tåget imorgonbitti istället...
10)Plötsligt kommer man på att man måste blogga om varför man undviker att plugga!

2 kommentarer:

Céline sa...

KLOCKREN LISTA! HAHAHA!! vi kör bloggmaraton! haha

WickieVickan sa...

Eller hur!! ;P