onsdag, januari 16, 2008

Fick en tid

Ibland hatar jag datorer och ibland älskar jag dem... Som t.ex. när man tänkt skriva blogg.
Var hemma hos Ann igår och nu är arbetet äntligen klart! Det känns alldeles underbart bra och innebar också att jag varit ledig idag :) Imorgon är det till att "finputsa"... om det nu behövs d.v.s.
Ringde till min frissa idag. Känner att Nu behöver jag verkligen klippa mig. Var dock rädd att det inte skulle finnas någon tid innan min födelsedag, men ibland har man lite extra tur! Jag fick tid på morgonen --- på min Födelsedag! Underbart. Det kunde liksom inte bli mer rätt.
Hmm... tanke, tanke, tänker.
Om två dagar avslutas min första termin. Och om fem dagar börjar en ny. Full fart var det här ja! Men det är först nu som jag kan känna att det ska bli sådär extra kul. BLLR... nu börjar det och håller på ett år framåt.
En lång och skön helg väntar.

Inga kommentarer: